Świetlica Wiejska w Cewlinie - podlegająca pod:

sobota, 19 stycznia 2013

DZIEŃ BABCI I DZIADKA W CEWLINIE...


DNIA 18 STYCZNIA W ŚWIETLICY W CEWLINIE DZIECI PRZYGOTOWAŁY DLA SWOICH DZIADKÓW MAŁE UPOMINKI - WYBUCHOWE UPOMINKI. A OTO FOTO RELACJA...









A TERAZ CZAS NA INDYWIDUALNE ŻYCZENIA:

Czy wiesz moja Babciu kochana,
Że w myślach moich jesteś od rana?
Kochana Babciu - zacznę zwyczajnie,
że z Tobą w domu jest fajnie
O życzeniach dla Ciebie myślałam.
Szukałam dla Ciebie czegoś cennego,
Aż w końcu znalazłam coś bardzo drogiego.
Płomień miłości Ci ofiaruję,
Bo tego ludziom ciągle brakuje.
BABCIU ŻYJ NAM 100 LAT!!!!!!!!!!!!!!!! 


Babcia to są miłe ręce,
Książka, herbata słodka,
Śmieszne słowa w dawnej piosence,
Suknia dla lalki i szarlotka.

Babcia to bajka, której nie znamy,
Pudełeczka, perfumy, włóczka,
Babcia to mama mojej mamy,
a ja jestem wnuczka. 


Tak wiele mnie nauczyłaś, tak wiele uśmiechu mi dałaś, na spacery ze mną chodziłaś, kiedy byłam jeszcze mała. Do snu nuciłaś piosenki, byłaś zawsze blisko mnie, więc podziękować Ci Babciu, za to wszystko chcę. Żyj długo w spokoju i uśmiechaj się, bo uśmiech jest najważniejszy i to, że kocham Cię.



Babciu nasza ukochana, nie bądź nigdy zatroskana, niechaj wdzięcznych wnucząt koło, zawsze widzi Cię wesołą! Niechaj w zdrowiu długie lata, dni Twe płyną w pomyślności, niech Twe chwile radość splata, pośród wnucząt swych miłości!


Kochana Babciu! Jak można pomieścić w sobie, tyle troski, ciepła i miłości. Jak można podarować innym, tyle uśmiechu, dobroci, radości. Jak można zdobyć zdolność, by w trudnych chwilach, nieść pociechę. Jak można, powiedz Babciu, stać się jak Ty, cudownym człowiekiem?

Kochana Babciu, dziś jest Twoje Święto, Życzę żebyś była zawsze uśmiechnięta, szczęśliwa, zdrowa, do żartów gotowa. Żyj nam dwieście lat Babuniu miła, Niech Ci zawsze służy siła, Niech Cię niebo obdarzy opieką Bożą, A nasze wszystkie serca, niech się ku Tobie otworzą.


Siadaj Babciu, siadaj blisko. Zaraz ci opowiem wszystko. Prawie całą noc nie spałam, bo prezenty wymyślałam. Na kanapie się kręciłam, aż dla ciebie wymyśliłam: z lodu broszkę i korale i śniegowe cztery szale. Dziesięć czapek w śnieżną kratkę i lodową czekoladkę. Jak nie będzie Ci smakować, to mnie możesz poczęstować!

.............................................................................

PO ZA KULISAMI :







..............................................................................................................
MŁ. INSTRUKTOR  ANNA STOR






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz